23948sdkhjf

Hallingplast styrker salg- og markedsavdelingen

Snorre Fladberg (46) er på plass i Hallingplast for å forsterke bedriftens salgs- og markedsavdeling. Dermed får salgssjef Amund Haustveit en erfaren kollega i en aktiv salgsorganisasjon som opplever god vekst.

Fladberg er tildelt oppgaven som distriktsansvarlig Øst, og vil dermed ha et spesielt fokus på markedet på Østlandet. Det forhindrer ikke at han vil være tilgjengelig også for andre deler av landet for å jobbe i tospann med salgssjef Haustveit.

Godt kjent i bransjen

- Jeg har i mange år bestilt rør fra Hallingplast som tidligere medarbeider både i Brødrene Dahl og nå sist i Heidenreich. Jeg har også bakgrunn fra Ulefoss, og mener dermed at jeg kjenner norsk vannbransje godt, sier Snorre Fladberg, og fortsetter:

-Jeg trives med salg og har spesialisert meg på VA-faget etter en treårig handelsutdannelse. Opprinnelig satset jeg på elektro, men fant raskt ut at reparasjon av radio- og fjernsynsapparater ikke var spesielt framtidsrettet.  Dermed ble det VA-faget, en bransje jeg har identifisert meg med de siste 18 årene, sier Fladberg, som er bosatt på Ski i Nordre Follo kommune. Han har dermed kort vei til Hallingplast-kontorene på Mastemyr i samme kommune.

Måtte gripe muligheten

Han sier at Hallingplast er et selskap han har hatt stor glede av å samarbeide med, og nå fikk han plutselig muligheten til å bli en del av dette teamet, selv om han trivdes godt i Heidenreich.

- Denne muligheten måtte jeg bare gripe. Det har alltid vært noe spesielt med denne bedriften. Her møter jeg mennesker som er genuint interessert i å gjøre det beste for sine kunder. De viser en fleksibilitet som få andre,sier han.

Han forteller at allerede i sin tid i Brødrene Dahl, selv om Hallingplast opptrådte som en «fri» aktør i markedet, oppdaget Ål-bedriftens fleksibilitet, noe som den gang ikke alltid var like populært blant de i grossistleddet.

- Det spesielle med Hallingplast var imidlertid at de alltid «snudde seg rundt» og leverte når det var nødvendig med raske leveranser., sier han.

Sterk merkevare

Snorre Fladberg mener at Hallingplast i mange år har hatt et salgsapparat som har betjent selgerne i grossistleddet på en god måte, og har dermed også styrket sin merkevare inn mot grossistene. 

- Dette er et framoverlent selskap som hele tiden tenker innovasjon og smarte løsninger, og jeg valgte stadig oftere å bestille rør nettopp fra bedriften i Hallingdal, mye takket være et nært samarbeid først og fremst med Roar Sannem, som nå ønsker å trappe ned. Nå er det jeg som skal bidra til at rør fra Hallingplast finner veien til mange prosjekter rundt om i landet, og dette gleder jeg meg virkelig til, sier Snorre Fladberg.

Kilde: Hallingplast

Kommenter artikkelen
Anbefalte artikler

Nyhetsbrev

Send til en kollega

0.281